Registrera din ansökan
När projektbeskrivningen är förberedd kan du påbörja ansökningsprocessen.
Så här fungerar den:
1. Utkast Registera ansökan och begär signering av projektparterna
Ansökningsadministratören registrerar ansökan med projektbeskrivningen och begär signering av projektparterna (Projektledare och Attestbehörig för det sökande företaget) i Mina sidor.
Mina sidor2. Projektledaren signerar Projektledaren granskar och signerar ansökan
Nästa steg sker hos projektledaren. Ett mail har skickats till projektledaren som uppmanas granska och signera digitalt med BankID. Signering krävs innan processen kan fortlöpa.
3. Attestbehörig signerar Attestbehörig för det sökande företaget signerar
Nu hamnar ansökan slutligen hos attestbehörig. Ett mail har skickats till attestbehörig som uppmanas granska och signera digitalt med BankID.
Ansökan inlämnad Bra jobbat!
När alla projektparter signerat ansökan är den inlämnad till SBUF. Bra jobbat! Ansökan behandlas på nästkommande utskottsmöte.
Ansökningstider